CICLE MITJÀ


HAVE A NICE SUMMER!
Hello boys and girls!

Here are SOME of the activities that you have sent me during this term.
THANK YOU so much for your effort... I'm super happy with your work. Congratulations!

Hola nois i noies!
Aquí trobareu ALGUNES de les activitats/treballs que m'heu anat enviant aquest trimestre.

MOLTES GRÀCIES pel vostre esforç... Estic súper contenta amb la vostra feina. Felicitats!








Avui ens acomiadem fins el curs que ve. Un curs que esperem començar més normalitzat i amb moltes ganes de fer-vos kisses and hugs!

Have a nice summer!




8-6-2020
Hello everyone!
Aquesta setmana treballarem les parts del cos in English.
-Començarem ballant i cantant (sing and dance) aquesta cançó tan divertida



-Ara us toca omplir la lletra (fill in the blanks) amb les paraules que falten. Poden ser: Nose, ten, eyes, me, fingers, legs, mouth. 

TRANSCRIPTION


HEAD, EYES, _______
MOUTH, EARS, CHIN

ARMS, HANDS, FINGERS

LEGS, FEET, TOES

THIS IS ME.

HERE WE GO!



MY HEAD, MY _________, MY NOSE.

THIS IS ME.

MY __________, MY EARS, MY CHIN.

THIS IS ME, THIS IS ME.
THIS IS ME, THIS IS ME.
THIS IS ME, THIS IS ME.

ARMS, HANDS, __________
LEGS, FEET, TOES

MY ARMS, MY HANDS, MY FINGERS.
COUNT WITH ME.
ONE, TWO, THREE, FOUR, FIVE, SIX
SEVEN, EIGHT, NINE, TEN.
MY ____________, MY FEET, MY TOES.
COUNT WITH ME.
ONE, TWO, THREE, FOUR, FIVE, SIX
SEVEN, EIGHT, NINE, ________.


THIS IS ME.
HERE WE GO!

THIS IS _______, THIS IS ME.
THIS IS ME, THIS IS ME.
THIS IS ME, THIS IS ME.

THIS IS ME, THIS IS ME.
THIS IS ME, THIS IS ME.
THIS IS ME, THIS IS ME.

THANK YOU, THANK YOU VERY MUCH.
THANK YOU, THANK YOU VERY MUCH.
THANK YOU, THANK YOU VERY MUCH.
THANK YOU VERY MUCH.


-Fer una d'aquestes fitxes: 
  1. Body parts (easy)
  2. Body parts (difficult)
-Per últim, hauràs de dibuixar un monstre (draw a monster) seguint les instruccions. Tira el dau (roll the dice) per determinar quantes parts del cos tindrà. 
HEADS (caps)
EYES (ulls)
EARS (orelles)
MOUTHS (boques)
ARMS (braços)
LEGS (cames)


El pots dibuixar en un paper i passar-me la foto a anglesitacabdn@gmail.com
Take care,


Ana




2-6-2020
Hello girls and boys!
Aquesta setmana no hi han deures obligatoris d'anglès. Us recomano posar-vos al dia amb les feines i fer les activitats opcionals (altres recursos) que trobeu al blog. 
Queden molt poques setmanes de curs i és important que feu les activitats proposades fins ara. 
Ànims!

Have a nice week,


Ana

25-5-2020

Hello everyone!
Aquesta setmana les activitats proposades estan relacionades amb la música. This week you're going to learn English through music and lyrics (aprendrem anglès a través de la música i les seves lletres).

Listen to the song and complete the lyrics. (Escolta la cançó i completa la lletra). Per fer-ho, farem servir la pàgina de web de lyricstraining que ja coneixeu. 


1. The wheels on the bus (molt fàcil)-Beginner
2. Do you like Broccoli? (fàcil)-Intermediate
3. This is ME! (difícil)-Advanced
4. Imagine (expert)-Expert

Heu d'escollir 1 cançó del nivell que preferiu. La podeu escoltar tantes vegades com vulgueu. Completeu la cançó i quan acabi, li heu de donar a finalitzar joc o end game. 




M'haureu d'enviar, una captura de pantalla amb els resultats finals. El vostre nom, títol de la cançó escollida i els resultats. Com per exemple:


 Teacher Ana.
 Do you like Broccoli?



Have a nice week,
Ana




13-5-2020
Welcome back!
Com aquesta setmana és més curta, teniu fins el divendres de la setmana vinent (22-5) per fer les activitats proposades. 
Ens toca treballar vocabulari relacionat amb la FAMILY
-Draw your family (dibuixa la teva família i escriu ME (jo) on estiguis tu)
-Practica la pronunciació aqui

-Fes aquest KAHOOT
-Per acabar, fes aquestes dues fitxes.


  1. Family-Read and choose. (llegeix i escull)
  2. Family-Write (escriu)



Recorda, quan les tinguis acabades, la pots enviar al correu anglesitacabdn@gmail.com. No oblidis posar el teu nom. 


Have a nice week!

Si voleu continuar aprenent des de casa, aquí teniu altres recursos: 





  • All things Animal TV. Recull de vídeos en anglès que parlen de molts animals: elephant, crocodile, shark, horse, bear, snake...



  • Highlights kids. Una web que conté un gran recull de jocs per aprendre anglès. 

  • Pbs kids. Descrobreix un gran recull de jocs per aprendre anglès. 







4-5-2020
Hi everyone!
Aquesta setmana l'activitat proposada no és obligatoria. 

Miriam Makeba’s ‘Pata Pata’ has been rerecorded by UNICEF Goodwill Ambassador Angélique Kidjo, to spread information and hope in a time of Coronavirus.

L’ambaixadora de bona voluntat d’UNICEF, Angélique Kidjo, ha tornat a registrar el “Pata Pata” de Miriam Makeba per difondre informació i esperança en temps de Coronavirus.

Nicknamed ‘Mama Africa’, Miriam Makeba was a South African singer and songwriter. She was a United Nations goodwill ambassador who worked on hunger, HIV and domestic violence, as well as a civil rights activist. Makeba was among the first African musicians to receive worldwide recognition, winning a Grammy in 1965.

Sobrenomenada "Mama Africa", Miriam Makeba va ser una cantant i compositora sud-africana. Va ser una ambaixadora de bona voluntat de les Nacions Unides que va treballar sobre la fam, el VIH i la violència domèstica, així com una activista pels drets civils. Makeba va ser un dels primers músics africans a obtenir reconeixement mundial, guanyant un Grammy el 1965.

‘Pata Pata’ literally means ‘touch touch’ in Xhosa. The modified version sung by Kidjo includes lines such as: It's a time to "Sit it out!" This is ‘no-pata-pata... Stay at home and wait it out …..We need to keep our hands clean ….So ‘no-pata pata’...Don’t touch your face, keep distance please.

"Pata Pata" significa literalment "tocar" en Xhosa. La versió modificada cantada per Kidjo inclou línies com ara: És hora de "parar!" Es tracta de "no-pata-pata ... Quedeu-vos a casa i espereu... Hem de mantenir les mans netes ... Així que" no-pata pata "... No toqueu la cara, manteniu la distància si us plau.

This new version of "Pata Pata" is free to use. The public is encouraged to submit videos of themselves dancing to ‘Pata-Pata’ by tagging @1unicefafrica on TikTok or @unicefafrica on Instagram with #nopatapata and #healthyathome. The best dance clips will be included in a music video to be released in mid-May.

Aquesta nova versió del “Pata pata” és lliure d’utilitzar. Unicef convida al públic a enviar vídeos de la seva dansa a “Pata-Pata” etiquetant “@unicefafrica a TikTok o @unicefafrica a Instagram amb #nopatapata i #healthyathome. Els millors clips de ball s’inclouran en un vídeo musical que es publicarà a mitjans de maig.

Nosaltres, des d’anglès, us proposo de manera opcional (NO OBLIGATÒRIA), gravar-vos ballant i cantant aquesta cançó i enviar-la al meu correu anglesitacabdn@gmail.com.




La podeu escoltar aqui: 



It’s time to sit it out, (This is no-pata-pata)
Stay at home and wait it out. (This is no-pata-pata)
This is what we’ve got to do mama (this is no-Pata Pata)
This is what we’ve got to do papa (so no-Pata Pata)
We need to keep our hands clean (so no-Pata Pata)
don’t touch your face, keep your distance please (so no-Pata Pata)
Let’s come together sing this papa.

És temps de parar
Quedar-se a casa i esperar.
Això és el que hem de fer
Hem de mantenir les nostres mans netes, no tocar-nos la cara, guardar les distàncies,
Ens ajuntem cantant aquest Pata-Pata


*Pata-pata means to touch 

Have a nice week! 



22-4-2020
Aquesta setmana les activitats proposades són les següents:

1.    Play the Animal Imitation Game. (jugar al joc d’imitar animals)
Abans de començar a jugar, escriviu aquests animals en diferents targetes o papers de la mateixa mida.

-ELEPHANT (elefant)
-KANGAROO (cangur)
-SPIDER (aranya)
-LION (lleó)
-SNAKE (serp)
-MOUSE (ratolí)
-BIRD (ocell)
-CROCODILE (cocodril)

Si voleu, ho podeu fer més complicat afegint més animals com:

-MONKEY (mico)
-TURTLE (tortuga)
-BUTTERFLY (papallona)
-WHALE (balena)
-BEAR (ós)
-LEOPARD (lleopard)

Feu clic si voleu escoltar com es pronuncien en anglès:

You should imitate the animals without making any sound. Slither like a snake, move like a lion on all fours, stomp around like an elephant, hop like a kangaroo.

Ara es tracta de que una persona imita i les altres han d’endevinar de quin animal es tracta. Has d’agafar una targeta i imitar l’animal que t’ha tocat, sense ensenyar-la a la resta de participants. Com per exemple: arrossegat com una serp, salta com un cangur…

VERY IMPORTANT: NO SOUNDS ALOUD! (no podem fer cap so)

Els deures que m’heu de passar al correu anglesitacabdn@gmail.com són les targetes que heu fet i si voleu, un petit vídeo de cóm jugueu a casa.


2.    The Animal Boogie
A més, haureu de mirar el meu vídeo The Animal boogie (està penjat a una estona de conte, al blog) i dir-me quins animals han aparegut a la història (in English, of course).
For exemple:
In the story there is a spider, an elefant, a turtle and a mouse.

https://unaestonadeconte.blogspot.com/p/una-estona-de-conte.html

Si voleu escoltar la meva explicació, feu-hi clic per obrir el recurs: 




Teniu fins l’1 de maig per enviar-m’ho al correu.
Have a nice week! (que tingueu molt bona setmana)






15-4-2020
HELLO EVERYONE!

Com ja sabeu, aquest trimestre haurem de treballar des de casa fins que s'acabi el confinament.

Cada setmana us penjaré algunes activitats que podreu fer al llarg de la setmana. Us podreu organitzar com us vagi millor, però hauran d'estar acabades i entregades abans del cap de setmana.

Com em podreu enviar les activitats d’anglès fetes? A la direcció de correu electrònic anglesitacabdn@gmail.com

Podeu adjuntar-hi una foto, un petit vídeo, una gravació de veu feta amb la gravadora del mòbil... on em demostreu que heu fet i entés les activitats.

Si teniu dubtes de què fer, també podeu escriure a aquesta direcció de correu amb l'assumpte TINC UN DUBTE, i us contestaré el més aviat possible.

Com que aquesta setmana és més curta i és el primer cop que treballem així, tindreu més temps per entregar-m'ho.
M'ho haureu d'entregar no més tard del dijous 23 d'abril (Sant Jordi!).

Doncs ara, anem per feina. Aquestes és la primera activitat que us proposo: 

Let's draw a thank you card  to all the health heroes with sentences like: (fes un dibuix d'agraïment als sanitaris que estan lluitant contra el virus fent servir alguna frase com les següents:)
  • Stay home (Queda't a casa)
  • Thank you for saving lives! (Gràcies per salvar vides!)
  • We can beat it together (Podem guanyar-hi junts)
  • Everything is going to be alright (Tot anirà bé)
We can draw a doctor/ a nurse/ a rainbow...Here you've got some tutorials that can help you (feu-hi clic per obrir el recurs):
  • How to draw health heroes



  • How to draw a rainbow step by step (easy/fàcil)





Tinc moltes ganes de veure els vostres dibuixos amb missatges positius. 

Take care!



Altres recursos per si voleu repassar: 









                                                  



























No comments:

Post a Comment